Nasze produkty
Wszystkie informacje dotyczące pochodzenia lub składu naszych produktów znajdują się w karcie produktu. Aby ją znaleźć należy kliknąć na odpowiednia zakładkę pod przyciskiem “Do koszyka”.
Idea Zero Waste jest nam bardzo bliska i staramy się by jak najwięcej produktów dostępnych w naszym sklepie było pakowanych bez użycia plastiku i jak na razie udało się to nam z częścią opakowań. By sprawdzić, które produkty są aktualnie dostępne w opakowaniach Zero Waste w kategorię Zero Waste w menu lub kliknij tutaj.
Nie wszystkie produkty w naszej ofercie są wegańskie. Produkty wegańskie posiadają specjalne oznaczenie, dzięki któremu możesz je łatwo rozpoznać. Produkty wegańskie można znaleźć używając filtrów wyszukiwania dostępnych w każdej kategorii na stronie internetowej naszego sklepu.
Dostawa i wysyłka
Wszystkie zamówienia wysyłane są w naszych logowanych słonecznych kartonach zaklejonych naszą wyjątkową taśmą klejącą, z których jesteśmy bardzo dumni! Do zabezpieczenia produktów w paczce w większości używamy wypełniaczy pochodzących z recyklingowanej tektury, a w przypadku delikatnych produktów (pakowanych w szkło lub kruchy plastik) otulamy je folią bąbelkową. Jeśli zamówienie jest spakowane w duży karton, czasami wymaga dodatkowego zabezpieczenia do wysyłki w postaci czarnej folii stretch. Wszystko, by zapewnić Twojemu zamówieniu bezpieczną drogę do Ciebie! I oczywiście wszystko zgodnie z naszą najważniejszą zasadą Less Waste!
Informacja o aktualnym statusie przesyłki jest wysyłana drogą elektroniczną, po każdorazowej zmianie etapu realizacji. Dodatkowo, aktualny status zamówienia jest dostępny w zakładce “Moje zamówienia”, po zalogowaniu na swoje konto w naszym sklepie.
Obecnie nasz sklep oferuje wysyłkę wyłącznie na terenie Polski, ale planujemy w niedługim okresie zagraniczne podboje :)
Każde zamówienie staramy się wysyłać najpóźniej 24h od momentu jego złożenia. W okresie wzmożonych zamówień czas ten może się nieco wydłużyć, o czym zostaniecie poinformowani w trakcie składania zamówienia.
Do sprawdzenia lokalizacji i statusu swojej paczki wystarczy numer listu przewozowego, który znajdziesz nie tylko na swojej skrzynce e-mail, ale również w zakładce zamówienia po zalogowaniu się na swój profil. Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić swoją przesyłkę. Status zamówienia poznasz wklejając powyższy numer na stronie internetowej kuriera, z którego usług korzystasz.
W zależności od wybranej metody dostawy godziny doręczenia przesyłki mogą się różnić. Większość z dostępnych w naszym sklepie opcji to przewoźnicy, którzy pracują do godziny 18. Przed doręczeniem paczki dostaniesz wiadomość od wybranego przewoźnika, w której zawarta jest informacja odnośnie planowanych godzin doręczenia.
W przypadku wyboru opcji paczkomatu przesyłka trafia do skrytki najczęściej następnego dnia po jej nadaniu. Paczkę, od chwili włożenia do skrytki, można odebrać przez 48h.
Przede wszystkim się nie denerwować, wierzymy że uda się wyjaśnić sytuację. Warto jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach.
Przed odbiorem przesyłki kurier ma obowiązek być przy jej otwarciu, dlatego jeżeli masz podejrzenia, że produkty mogą uszkodzone, zalecamy skorzystać z tego przywileju.
Jeżeli przesyłka posiada widoczne ślady uszkodzenia zalecamy odmówić jej przyjęcia. W przypadku paczkomatu przesyłkę wolno zostawić w skrytce i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Jeżeli odebrałem ładną paczkę a potem okazało się że produkty są zniszczone.
Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Konsument może więc wybrać, czy będzie swoich praw dochodzić od sprzedawcy, czy przewoźnika.
Zwroty i reklamacje
Opcja zmian w złożonym zamówieniu jest możliwa wyłącznie, jeśli jeszcze nie otrzymałeś mailowo informacji o zmianie statusu na „Przyjęte/Wysłane/Zrealizowane". Prosimy wówczas o kontakt pod numerem telefonu +48 534 068 068 i przygotowanie numeru zamówienia, którego dotyczą zmiany.
Numer zamówienia to znajduje się w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu, jak również w każdej następnej wiadomości z informacją o zmianie statusu realizacji. Numer zamówienia można też odnaleźć na stronie sklepu, po zalogowaniu na konto.
Przykro nam, że jednak nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu. Aby zwrócić produkt należy go odesłać do nas w ciągu 14 dni na adres:
Pol Ensa Sp. z o.o., ul. Słowackiego 1A, 32-640 Zator
Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają produkty:
- które zostały otwarte – najlepiej, aby zwracany produkt był zapieczętowany,
- świadomie kupione z krótkim terminem przydatności,
- spersonalizowane, czyli produkty które zostały przygotowane zgodnie z zaleceniami kupującego.
Inne przyczyny odstąpienia od umowy rozpatrywane są wyłącznie na drodze reklamacji.
Produkt, który otrzymałeś jest wadliwy? Niestety, nawet najlepszym się zdarza. W ciągu 3 dni od zauważenia wady (otwarcia produktu) napisz do nas wiadomość na reklamacje@promienieslonca.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie. Prosimy również o dołączenie zdjęć reklamowanego produktu. Z pewnością się odezwiemy! Każda sprawa jest rozpatrywana przez nas indywidualnie.
Uwaga, reklamacje są rozpatrywane są wyłącznie drogą elektroniczną.
Pozostałe
Cieszymy się, że o to pytasz Stały Kliencie! Jeśli szukasz rabatów koniecznie zaobserwuj nasze social media i zapisz się do newslettera!
Promienie Słońca znajdziesz na:
- Facebooku https://www.facebook.com/promienieslonca
- Instagramie https://instagram.com/promienieslonca.pl
Niestety obecnie nie oferujemy takiej możliwości.
Jeżeli wystąpił błąd podczas opłacania zamówienia, a środki zniknęły z twojego konta skontaktuj się z nami! Sprawdzimy dokładnie przebieg transakcji i poinformujemy co powinieneś zrobić.
Warto mieć swoje ulubione produkty na oku i zawsze pod ręką, dlatego stworzyliśmy Listę ulubionych produktów. By dodać tam swoje ulubione produkty kliknij serduszko obok produktu, a zostanie on zapisany na Twojej prywatnej liście ulubionych ofert.
Twoja lista znajduje się pod ikonką serduszka, tuż obok ikonki profilu znajdującej się w górnej części strony.
P.S. Lista ulubionych jest zapisywana dla osób zalogowanych, więc choćby dlatego warto mieć konto w sklepie Promieni Słońca!
Nasze Promyczki nadal intensywnie pracują żeby opcja zakupów w formie subskrypcji była dostępna, już niedługo podamy więcej szczegółów.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Skorzystaj z naszego formularza lub napisz do nas na email: kontakt@promienieslonca.pl